Taftafgiller Kızlar bebeğimin ateşi 38.2 Calpol verdim bi çay kaşığı kilosu 8.5 , az mı ? Bide parol verebilirmiyim biz hastaydık tam iyileştik derken oğluma bulaştı önerileriniz var mı
Unicorn67 Taftafgiller ateşi çok yüksek değil ılık bir duşa sokun birde hemen üst üste ilaç vermeyin bence doktorlar calpolu öneriyor en çok parol hoc kullanmadim kağıt havluyu buzluğa koyup döndürüp alnına da koyabilirsiniz
Nikita Taftafgiller herkesin çay kaşığı ölçüsü farklıdır. İlaç verirken şurubun kendi kaşığı ya da enjektörle ölçüp verin
organikirmik Taftafgiller kilo/2 veriyor doktor bize calpolü, 8 ise 4 ml yani. 1 çay kaşığı 10-15 bildiğim kadarıyla
Taftafgiller huma216_ Kızımdayken hiç vermedim o yüzden sorayım dedim canm dolven elimde yok malesef dönüşümlü daha etkili olur diye teşekkür ederim
Taftafgiller Unicorn67 Ilık kompres yapıyorum biraz düşmüş zaten kağıt havlu iyi fikirmiş deniycem, yok 4 saat sonra vercem ilaç o yüzden soruyorum teşekkür ederim 🌸
Taftafgiller Nikita Şurubun kendi kaşığı standart ilaç kutularında olan kaşık onun miktarı bebeğime fazla gelir enjektör elimde yok malesef sağolun
huma216_ Taftafgiller ben 4 aylik asisindada verdim canım doktor yazdı yoksa bende kullanmam biseyi sormadan
Taftafgiller huma216_ Aynen canm bilemedim bazı ilaçlar 2 yaşından önce verilmiyor nolur nolmaz burda ki tecrübeli annelerden yararlanayım dedim çok sağol🌸
sarikavun Taftafgiller kasiga dikkatli bakarsaniz olcu birimleri var ustunde ona gore vermeniz gerekiyor cay kasigiyla tatli kasigiyla miktar ayarlayamazsoniz ya enjektor ya kendi olcu kasigindaki birimlere gore vermelisiniz
syldz61 Evet parol calpolle aynıdır. 10 kilogram a 5 ml 1tatli kaşığı verilir. Siz 4.⁵ CC vermelisiniz . Tatlı kaşığını tam doldurmadan yani .
deniz_9555 Taftafgiller parol ve calpol aynı zaten hemen hemen. Yani dönüşümlü olması için dolven grubu vermeniz lazım calpol etki etmediyse parol da etmez. Kilosuna az gelmiş olabilir çay kaşığı. İçindeki ölçekle internetten kilosuna göre hesaplayın verin
Taftafgiller deniz_9555 Dolven malesef elimde yok biraz düştü ateşi inşallah hastahaneye gitmezsek bugün , yarın tedarik edecem sağolun 🌸