olduolanlar ben sürekli alırım ve gerçekten hepsimi tüylenme yapar. Hassas ayrı yıkarım askıda kuruturum ama gerçekten çok kalitesiz bir daha almıycam diyorum yine dayanamıyorum çok seviyorum kalıplarını, renklerini, iade kısmına gelirsek bir mağaza var mesela orası hep alıyor direk asla birşey demeden, başka bir mağaza var oraya götürdüm bir kere çok problem çıkardılar modal kumaşta tüylenme olur asla garanti vermıyoruz falan ben ısrar edince bir kerelik alıcaz dediler o yüzden müdür insiyatifine bağlı tamamen