Yaa güzel insanlar ben 50 gün önce kürtaj oldum hala korunarak ilişkiye giriyoruz regl da olmadım hala ve kürtajdan sonra hemorajik kist oluşmuş yani çocukta düşünüyoruz artık korunmayı bırakmak istiyoruz 50 gün geçti aradan hep ilk regli bekleyelim dedik ama olmuyorum bir türlü regili mı bekleyelim