stillwasser çok hasta yorgun hissediyorsun yazdıklarindan cok anlaşılır.3 yasta inatlasma ben merkezcil bi dönem istahsiz,surekli hareketli olması cok normal.Hic bir anne bile isteye bağırmaz evladına.Birkez bağırdın diye korkmaz,kendisini sevdiğininde cok farkındadır..Bunun tam aksi bu tür davranışlar daimi yaşandığında olur..sonrasında isterseniz "Ben çok yorgundum,hastaydım istemeden sinirlendim"gibi anlayacağı dilde bi açıklama yaparsın canım💕Çok gecmis olsun.Oralarda teksin ustelik🥲