nhladg Oğlum 10 aylık oldu 7 aydan beri sürekli kabızlık yaşıyoruz her sabah zeytinyağ veriyorum yemeklerinde zeytinyağ var öğünleri o ne kadar isterse o kadar yiyor zorlamıyorum zaten meyve her öğünde var (karpuz kavun üzüm armut) ekmek vermiyorum zaten makarna haftada 1 yiyor pirinç pilavı yada benzeri yapmıyorum ama anlam veremediğim 2 gün iyise 5 gün kabız çözüm varmı farklı şekilde ben bunu denedim işe yaradı diyen
Pamukhanim_ nhladg benim bir tarifim var bizde 1 tatlı kaşığı bile işe yarıyor 1 tane gün kurusu 1 yemek kaşığı yulaf 1 tane hurma Hepsini kaynatıp blenderden geçirip verebilirsin ben az yapıyorum benim kızım yemiyor diye ama 2 güne 1 ara öğün olarak veriyorum çok ise yarıyor
tombikinannesi nhladg elma armut kayısı püresi içine zyağ şeklinde verebilirsin bi süre sonra geçiyo bağırsaklar alışma sürecinde
aysegull2812 nhladg kızım 7,5 aylık nerdeyse 10 gündür bizde öyleyiz ıkınıyor kızarıyor minick kaka yapıyor çok üzülüyorum bende ya
syldz61 1 aydır bu durumdayız yapıyor ama afedersnz koyun kakası gibi🙄 kuru erik ve kuru kayısı kaynatıp püre yapıp yulafla verince iyi geliyor lütfen deneyin .
zynpks aysegull2812 bende de var İstanbul’da doktor arıyorum kabızlık için doktorumuz ya fitil veriyor ya şurup veriyor ya sürekli şurup da fitille çözülecek iş mi siz ne yaptınız bir şeyler bulabildiniz mi
smileylaylom nhladg Hindistan cevizi yağı verebilirsiniz, tahin pekmez verebilirsiniz yararlı yağlar bağırsaklarına iyi gelir. Ek gıdadan sonra birazcık emzirin isterseniz ek gıdayı sindirmesi açısından
aysegull2812 zynpks malesef henüz çözemedim iki gündür kuru kayısı haşladım hurma ile veriyorum bugün bir tık daha kolay yaptı kakasını birkaç gün boyunca ara öğünü böyle devam edeceğim
aysemsi10 nhladg yürüyor mu suan? Ben ne denediysem fayda etmedi 10.5 aylıkken yürümeye başladı 11aylıkkende kabızlığı bitmişti
moni Kabak verin çok iyi geliyor benim oğlum kızımda kabız oluyor ikiz mama ek gıda derken zeytinyağı ile havuç kabak çorbası yaparım o iyi geliyor çözüyor içini azda olsa cozmesse o zaman direk zeytin yağı rezene çayı ile veriyorum
myybabyy Bir gün muzu fazla kaçırdı akşamına hemen kabız oldu. Hemen 1 çay k. Zeytinyağı içirdim. Ertesi sabah aç karına da içirdim düzeldi. Her öğününe zeytinyağı eklemeyi denediniz mi?
zzezze nhladg benim bebeğimde böyleydi denemediğim şey kalmadı benimkinde sür alerjisi vardı biraz ona bağladım ama en son doktor duphalc verdi 1 hafta bağırsakları düzene girsin diye kullandım ondan sonra hiçkabızlıj olmadı şükür çok zor bi durum makat çatlağı oluyordu gece ıkınarak uyanıp ağlıyordu yani bize şurup çok iyi geldi
yisimin zzezze makat çatlağı için naptınız, benim bebişim de kabızlık yaşıyo sürekli destekle yapıyo artık destek vermek istemiyorum. Ne önerirsiniz? Kayısı, armut, kabak vs denedim ama yok bana mısın demiyo
Arelinannesi23_ yisimin benimkimdede makat çatlağı vardı canım ama çoklu besin ve süt alerjisi varmış diyet yaptım 5 ay herşeyden uzak yaşadım şuan 9 aylik ve şükür (Balık ve Tavuk haric) her alerjisi geçti makat çatlağı geçti kabızlığı geçti neler denemedimki sürekli destekle çıkıyordu ama artık onada bilinç kazanmıştı alışkanlık olmuştu o yüzden çok desteğe alistirmamaya dikkat edin ben çok çektim
zzezze yisimin makat çatlağı için kantaron yağı sürdüm bol bol özellikle tuvaletini yaparken acımasın diye aslında kabızlığı giderirseniz makat çatlağı çok çabuk geçiyor biz bide madecasok ve fitoyu karıştırıp ince tabaka halinde sürdük çok uzun süreli değil ama dediğim gibi siz kabuzlıkğını giderin
yisimin Arelinannesi23_ ne önerirsin ıkına ıkına yavrum çıkaramıyo desteksiz, kıpkırmızı kesiliyo karşımda ni şey olcak diye korkuyorum. Makat çatlağı için 2 haftadır krem kulllandm Dr tavsiye ile bıraktım 2 gündür de Dr 2 hafta kullan demişti. Ama kabızlık hala devam
Arelinannesi23_ yisimin diyete girmem tamamen alerji olacak herşeyden uzaklasman gerekecek cnm zeytin yağı kullanma asitli olduğu için daha çok azdırıyor diyet yapmadan geçmesi biraz zor emziriyorsan emzirmiyorsanda alerji maması kullanman gereke bilir