Papatya-eylul88 ewdeyseniz 3 yaşında verin.Gelişimindede bi sorun yokmuş…24.ayda kendi işime döndüm mesela ben. dil gelisimi çok iyi..ama yarim gun ewde,iş yerimde,çogu zaman bn ewde uzaktan işimi yürutebliyorum..sosyallesiyorde,etkinlikmis kitapmis ,oyunmus alışkanlıklarımiz bozulmuyorda buna ragmen kreş fikri 3 yaşina kadar aklimdan gecmedi..calisiyorum ama zamanim yeterli ,yerim uygun ve ewdeyim yarim gun..sosyallik ve arkadslik bağıda 3 yas itibari ile gelisiyor..siz blirsiniz tabi yine ama ewdeyseniz gerekli durumda yokmus cokta gerekli degil 2 yaşta.