pinkfloyddd buzluğa kalem börek koymuştum. Yarın onunla başlayacağım, yanına da üzüm ve ceviz koymayı düşünüyorum.
2.sınıf benim kızım bu arada.
Geçen sene belli bir liste üzerinden gitmedik, ilk teneffüste yapıyorlardı beslenmelerini.
Kahvaltısını evde güzel yaptığı günlerde meyve ce kuruyemiş koyuyorum, eğer yeterince yemediyse acıkacak gibiyse daha doyurucu bir şeyler ekliyorum. Pankek, krep çeşitleri, kek çeşitleri, poğaça ve börekler, sandviç, tost, kurabiye, kuru ve yaş meyveler, ceviz, badem vb, hamur işi koyduysam süt veya meyve suyu yanına, hatta içiyorsa ıhlamur falan da koyabilirsiniz benimki sever.
Özellikle severek yiyecekleri şeyleri biraZ fazla koyuyorum, bizimkiler okulun bahçesinde piknik havasında yapıyorlar beslenmelerini. Herkes birbiriyle paylaşıyormuş getirdiğini🫢