kizlar ben stajyer mali musavirim aslinda stajim bitti ama sinavlara girmem gerek dogum yaptigim icin erteliyorum. bi ofiste calisiyorum ofiste benden baska bi abla var ikimiziz sadece ben onun sag koluyum ruhsatimi aldigimda isleri sana devredicem yavas yavas diyor. bu surecte para kaygisindan dolayi degilde uzun vadede keske isi birakmasaydim der miyim diye dusunuyorum ama dogum yaptigim gunden beri kizim kucagima verildiginden beri isi birakmayi dusunuyorum. birlikte calistigim abla evimize geldi ben isi birakmani istemiyorum 11de gelirsin gec baslarsin ise vs dedi ama kizimi birakmak fikri icimi mahvediyor. babaaneleriyle evlerimiz yanyana ben donersem kizima onlar bakacak cok da guzel bakarlar hatta bi endisem de bu; cok guzel bakarlarda kizim ben isten dondugumde ya onlarda kalmak isterse ya ben ikinci kisi olursam onun icin diye. herkes boyle bi sey mumkun degil anne cocuk bagi cok baskadir diyor ama gelin bunu benim annelik hormonlarima anlatin. velhasil raporum 3 kasimda bitiyo kizim tam 4 aylik olacak o gun ve ben dogum yaptigim gunden beri bi isi biraktim diyorum bi donucem diyorum. siz nasi yaptiniz biraktiniz mi dondunuz mu bebeginizle iliskinizi etkiledi mi