ikikedibirbebek kızımda ben azalta azalta bırakmıştım, ama oğlum da işe yaramadı, bende emziğin deliğini yavaş yavaş büyüttüm mamayı içemedi sonra bu bozulmuş atalım mı bardakta içeriz dedim, kendisi balkondan attı, bardaktan da keyif almadığı için bıraktı 1 2 hafta ara ara istedi attın ya diyince pes ediyordu.