9 aylık oğlum normalde benim ellerimi oynayarak uyurdu 2 gündür battaniyesini oynayarak uyumak istiyor alırsam ağlıyor aynı zamanda diş çıkarıyor çok huysuz bir de eskisi gibi sadece bende durmak istemiyor artık daha az bağımlı hale geldi galiba neden böyle yapmaya başlar yaşayan var mı normal mi