Benim kızımda 14 aylık çok iştahlı bi bebekti herşeyi yiyordu bir yaş doğum günü itibariyle 2 aydır hiç bişey yediremiyorum çıkarıyo ağlıyo ağzını açmıyor yaptığım herşeyi çöpe dökmekten yoruldum ağlıyorum artık çaresizlikten, eliyle yesin dediler onuda denedim hiç bişey çare olmuyor, aslında iştahsız değil hala, yemek seçiyor bence çünkü bal reçel mor çikolata pankek poğaça kek kuru ekmek ve hertürlü meyve yiyor hemde baya yiyor, tatlıya alıştırmışsın ondan yemiyor diyorlar ama yemediği için aç kalmasın diye mecbur verdim, bir yaştan önce ayranı elinden alamazdım o kadar severdi şimdi yoğurt ayran ağzına bile sürmüyor