Kızlar 17 Eylül de oğlumun doğum günü şehir dışında tek başımıza yaşıyoruz ve doğum gününü sadece anı kalması için kutlamak istiyorum o gün için bütçeye uygun büyük beden elbise önerir misiniz bu arada konsept falan Yok sadece pasta bide bı kaç mavi renkte balon olur oğluma da kot renginde giydirmeyi düşünüyorum