mrsheisenberg Arkadaşlar İstanbul Anadolu yakasında burun estetiği olan var mı extra ücret istiyorlar mı memnun olan doktor tavsiyesinde bulabilecek olan var mı teşekkürler şimdiden
maygirl mrsheisenberg devletin butun hastane kuralları hersehirde aynıdır ayrıca..tıbbi zorunluluksa ucretsiz.estetikte varsa ucret odersiniz heryerde aynıdır.
[silindi] mrsheisenberg Ben oldum. Tıbbi zorunluluktu ekstra 1200 tl ödemiştim 2019 yılında oldum tabi. Ben direkt estetik amaçlı gittim ama sağ burun kemiğim tamamen kapanmış ve yamuktu iyi oldu beğendim yani
momas mrsheisenberg annem yaptırmıştı devlette 2 bin tl vermişti o da malzeme ücretiymiş sargı bezi ıvır zıvır 2019 da yaptırmıştı şimdi tabi kaç para bilmem ama yine de çok bi para almazlar herhalde o zaman da az gelmişti çünkü
simal12 Süleyman Yalçın şehir hastanesinde bi çocuk yaptırmıştı anestezi doktunda sıra beklerken tanıştık estetik için 30 bin istemişler