Doğum yapali 5 ay olacak , olduğu gibi duruyor maalesef.
Geçen gun kocam acaba içeride unutulan başka bir çocuk daha var mı , bı bakılsın diyerek doktoruma götürmeyi teklif etti 😒
Eski halimize donemeyecek miyiz ya
Varsa tecrübesi olan paylaşsın
Şuralarda durayım bende