Benimki 11,5 aylık o da 8-8,5 gibi uyur. Gece 2-3 kez uyanır emmeye o kadar. Bebeklerin zaten 8-9 aralığında uykuya dalmış olması gerekir çok güzel yani kendi ritmini kendi bulmuş:) gece uyanıyorsa da belki gerçekten açtır yani. Ben yatarken yedirilen gece mamalarını çok sağlıklı bulmuyorum açıkçası ama tabi siz bilirsiniz sağlıkla huzurla büyüsün bebişiniz