Merhaba,
27 günlük oğlumuzu meme+mama ile besliyoruz.
Doktoru 30 ML 1 ölçek verdi fakat doymuyor. Anne sütü çok fazla da gelmiyor kilo alımı takibi yapmaktayız. Doktorun dediğine göre sınırda ama normal ilerliyor. 60 ml 2 ölçek vermeye başladık böyle besleyince ağlama ve uyanma aralıkları azaldı. Sizce normal mi yoksa 30ml 1 ölçeğe dönmeli miyiz ? Teşekkürler