25 günlük bir bebeğim var sadece anne sütü alıyor 35 haftalık doğduğu için ilk zamanlarda cc hesaplamak adına biberon + meme gittim şuan kilo alımı normal çiş kaka sayısı normal biberonu azaltmaya çalısıyorum meme reddi olmasın dşye fakat 15-20 dk memede kalmasına rağmen yatırınca yarım saat sonra uyanıyor yine meme istiyor biberonla sağıp veriyorum 50-60 cc 3 saat uyanmıyor sütüm var akıyor emerek doymuyor mu? Yaşayan var mı?