ikitosbikannesiiii Kızımın daha göbeği düşmedi ve akmaya başladı doktorumuz göbeği düşene kadar yıkamayın dedi. Sizce akması normal mi? Tahmini ne zaman düşer göbeği
ecempeker ikitosbikannesiiii bizim 15. Gün düşmüştü k vitamini eksikliği olabilir akması pek normal değil sanırım bizim kanıyor. Diye gitmiştik k vitamini vurmuşlardı tekrardan
dhsud ikitosbikannesiiii bizde akma olmamıştı ama 14. gün düşmüştü iki haftaya kadar uzayabiliyor yıkama yapmayın kuru tutun ki enfeksiyon oluşmasın