Kızlar 25 günlük bebeğim var.Zaten bunun 20 günüde küvezdeydi ama orayada girip emziriyordum ayrıyeten hergün sağımda yaptım sütüm kesilmedi şükür.Şimdi bebeğimi her ağladıkça istedikçe emziriyorum ama tabi yenidoğan bilirsiniz 5 dk emdikten sonra uyuyakalıyor yada dinleniyor memede sadece.Göğüslerimde öyle sert değil yumuşacık makinayla sağıyorum 50 cc çıktı anca ikisinden.Küvezde tek seferde 80 cc içiyordu bu bebek ve 3 saate bir besliyorlardı.Benim götürdüğüm kadarıyla süt verip yetmediği yerde mama veriyorlardı.Şimdi ne yapıcam nasıl artacak sütüm telaşa düştüm aç kalıyo olabilirmi birde mide genişlemiştir haliyle 😟 3 saattir emzirmedim mesela sağdığım sütü verdim Promalt içtim dut hoşafı içtim sürekli bardak bardak su içiyorum yinede bi akma ıslanma doluluk hissi yok 😔