Oğlum 4.5 yaşında daha önce özel kreşe veriyordum.. bu sene tam gün ücretli devlet okuluna kaydettim.. sınıf mevcudu 18 geçen sene aynı kreşte olup farklı öğretmende olup bu sene bizimle aynı sınıfta olan 5 tane veli alıp başka bir devlet okuluna verdiler.. içlerinden biri arkadaşım çocuklar kızgın öğretmen diyormuş .. ama ilk gün öğretmen çocuklara karşı bana da çok soğuk geldi.. bende oraya mı alsam diye düşünmüyor değilim oğlumda bir gün deneme sürecinde oraya gitti. Oğlumda orayı istedi.. kayıt almak için müdür beye gittiğimde kayıt veremem bize sorunlarınızı söyleyin çözüme gidelim dedi . Biraz deneme süreci verin dedi.. ertesi gün ruh gibi öğretmen gidip beni kapıda karşılayan bir öğretmen vardı… ama 4.5 yaş için uyku saatti koymuşlar ondan yeni haberim oldu geç kaydolduk.. zaten uyumayan bir çocuk gündüz uyursa gece uyumayacak .. diğer okulun müdürü kayıt vermiyorlarsa nakil isteriz diyor.. sizde diğer müdüre ayıp mı olur 😞 bende çocuğumu düşünmek zorundayım yani şikayetleri edip sonra beklemeden çocuğu almış olacağım..