buszeynep 8 aylık kız bebeğim var ,5 ve 7. Aylarda 2 doz bexero Menenjit aşısı oldu. Birde nimernix mi öyle bir şey Menenjit aşısı var dedi doktor. Siz kaç doz yaptırdınız
mihrainciannesi kızım menenjit aşısı oldu 5 aylık oldugun da . İğnenin vurulduğu yer fındık gibi dokununca anlaşılıyor sizinde bu sekildemiydi??
ozr42 buszeynep nimenrix vurdurdum 15 aylıkken tek doz . Doktor tek doz önerdi. Herhangi bir alerjisi bağışıklığı düşük değilse tek doz yeterli demişti.