birhanim25 Oğlum 38+6 da gelmek istedi 🤭 Şu an yine hamileyim ve son günlerim sabırsızlanıyorum 🫠 Kız bebişler gerçekten daha mı erken geliyor merak ediyorum 🥹
maygirl birhanim25 kızımın hic gelmeye niyeti yoktu.belirtide yoktu. 39+5te kendi isteğim ile sezeryan oldum🌸saglikla doğsun bebeğiniz🌷
asellmiihramom birhanim25 ilk kızım 40+0 hiç gelmeye niyeti yoktu suni ile doğum yaptım İkinci kızım 38+0 bu gebeliğimde de suyum gelmişti suni ile doğum yaptım 🌺💞💗💖💐
birhanim25 maygirl kızlar erken gelir tezini çürüttük şu an 🤭 amin, Allah hepimize sağlık kolaylık versin 🤍
Deletedmom_128 maygirl bende 39+4 te kendi isteğimle sezeryan oldum . Allahtan sezeryan olmuşum 37 cm kafası vardı normal doğuramazmışım
haticeomerasf 3erkekannesi__ benim ikizlerim de 33+5 de geldiler 5 gündür kuvezdeler sizin kuvez süreciniz oldumu
birhanim25 asellmiihramom mihramomm1 Ay hiç bu kadar beklemiyordum herkes erken diyecek zannetmiştim 😁
mihramomm1 birhanim25 Kız bebişler erken geliyor tezini çürütüyorum 42+1 de geldi ama o da zorla değilse gelmeye pek niyetli değil di hanımefendi 😂 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi ❤️🤲🏻
kubkubraaa Tam 38 hafta olduğunda sezeryan ile doğum yaptım. Kız bebek, çok da erkenci değil 😁şuan 2 aylık oldu bile cimcime.
esmanur5875 birhanim25 ben oğlum 40’ıncı haftayı tamamlar diye bekliyordum ama gebelik zehirlenmesi olduğu için 39+4 de geldi sağlıkla da geldi şükür 🥰☺️