2 hafta önce yani 8 buçuk aylıkken çıkardı dişini . Ama günlerimiz çok kötü olmaya başladı . Ateş yok ama uyuyamıyor dalamıyor . Sürekli ağlıyor mız mız. Bazen hiç hali kalmıyor. 2 hafta da 4 diş çıkardı . Uyku konusunda çok zorlanıyoruz hala . Günlük bi saat zor uyutuyorum . Hemencecik inci gibi dişleri ağrısız sızısız çıkar inşallah hepsinin 🙏