Arkadaşlar kızım 15 aylık sakin kendi halinde oynayan çok rahat iletişim kurabildiğim dur dediğimde dinleyen bir bebekken bir anda her şeye bağıran bize vuran ve istediği olmayınca yırtınarak ağlayan bir bebek geldi. Bırakın yürümeyi hareket bile etmeyi sevmezken düz duvara tırmanıyor. Nasıl yaklaşmam gerektiğini bilmiyorum. Bu durumda kalan var mı acaba? Neler yaptınız