betul1221 Bebeğim bir yaşında. Yürüttükten sonra yere oturtmak istedim bir çığlık kopardı ve sol kolunu hareket ettirmiyor. Ettirirsek ağlıyor. Şişlik, kızarıklık, ısırma izi hiçbir şey yok. Nolmuş olabilir anlamadım. Yürtürken sağ kolundan tutup yürütmüştüm
maygirl betul1221 koltuk alttinda tutmadan yurutuyorsanız yada indir kaldir vb gbi cikma ihtimali yuksek oluyor koltuk altindan kavrayın.Birde çıkik ise yer ediniyor cok kolay ayni yerden çikablir geri ona dkkt edin.Doktora goturdunuz mu doktor daha iyi blir..zaman kaybı olmasn sonra yanliş kaynayablir yada kısalık olablir o kolda zamaninda baktirin goturmediyseniz..
Mmeelliikkeee betul1221 sadece o kolunu elletmiyorsa gerçekten acıyordur acile gösterin gerekirse röntgen çekerler