Bizim de 2 aylık aşılarını oldu 5 gün önce ishal oldu. Normalde hiç bezinden sızmazdı kakası 3 gün her kakası kıyafetine çıktı sulu olduğu için. Yan etki olarak ateş falan olabilir demişti doktor. Ateşi çıkmadı ama ishal oldu demekki bize yan etkisi böyle oldu