Kızlar kafama bişey takılıyo şimdide. 7 ay 24 günlük bebeğim ve örümceğe koyuyorum sadece duruyo asla adımlamıyo. Mesela sürekli otururken ayağa kaldırmamızı istiyo kaldırıyoruz. Koltuk altından tutuyoruz mesela bu seferde hiç adımlamıyo sadece duruyo. Bunlar normal mi?