Kızlar bebeğim 6 ay 25 günlük. Koltuğa yan şekilde yatırdık yanlarına yastık koyduk, yani düşmesi imkansızdıı çünkü sadece yüz üstü dönüyor öyle kalıyor geri sırt üstüne dönemiyor. Ağlama sesine koştum içeri baktım koltukta yok, yerde yatıyor ağlıyor. Aklımı kaçırdım o an. Beynimden kaynar sular döküldü. Nasıl düştü nasıl oldu hiç akıl erdiremiyoruz hala..2 saat uyutmadık. Hiç bir yerinde kızarıklık bile yok soyduk baktık hemen koltuk alçaktı çünkü. Allah korudu resmen. Sizlerde çok dikkatlı olun diye yazıyorum dönmüyor diye kesinlikle bırakmayın