alker19
melekct biz gaz damlasına 10 günlükken başladık sab simplex miydi ondan verdiler ama yan etkilerş çok fazla olan bir ilaçtı hemen bıraktık araştırınca. Yanlış hatırlamıyorsam iki haftalıktı nurse harveyse başladığımızda. Ama bize en iyi mommys bliss geldi. Günde 6 kereye kadar beslenme sonrası 1,5 ml verdik