doruk14 evet zaten başlık açmıştım bebeğim tıkalı diye herkes tecrübesini paylaşmış sağolsunlar serum fizyolojikle yıkıyorum burnunu çekmek burun deliklerini şişiriyormuş, nazalnemde var günde 4 kez onuda kullanıyorum. Dediğiniz gibi devlet yok ya gerçekten özelden başka şans bırakmıyorlar insanda