Merhaba anneler benim kızım 8 aylık olduğu gibş artan aglama krizleri,bagırmalar,çığlık,ek gıda öğünleri agız ucuyla yemryr başladı agzını 1-2 kez açıyor anca neden ya kahvaltı yaptırıyorum arada meyve ve bir de yemek veya çorba meyveli yoğurt vs. Öyle çok zorlanıyorum da yüzünü dönüyor isteniyor oturmuyor sürekli ayakta durmak istiyor veya gezmek istiyor akşam üzeri çıkıyoruz genelde