Kızlar ben artık kafayı yiycem ne olur bana bi akıl verin 2,5 yasında kızım ısrarla kaka yapmak istemiyor yapmıycam diyor ve kakasını tutuyor haliyle arada kakası geliyor ve o zamanlarda da evde poposunu tutarak aglıyor anne kakam geldi anne acıyor anne krem sür bagırıyo evde tuvalete gidip oturmuyo bile cıkacak diye asla yapmak istemiyor ne yapabilirim ben nereye götüreyim bunu nasıl care bulayım cidden artık delirmek üzereyim psikolojim bozuldu iyce ne söylersem yapmıyo kandırmaya calısıyorum süpriz alcam suraya gitcez bak şöyle yapalım kakayı arkadaslarına gönderelim yok zaten iki aydır falan böyle ugrasıyorum