babygirlandcatmom Bişey merak ediyorum çocuklarınızın iştahı ek gıdaya geçtiğinde vardı sonradan mı azaldı yada hep mi iştahsızdı
bebekgoktug babygirlandcatmom 2 yaşa kadar iyiydi 2 yaş bir geldi tam geldi 🤣 28 aylık 13 kilo uzun zamandır böyle kilo almıyor hiç yerinde de durmuyor sürekli meyve felan yemek istiyor zorla yediriyorum yemek
Minigim38 babygirlandcatmom 1 yasa kadar iyiydi sonra disler çıkmaya başladı iştah gitti 3 yaşına girecek sayılı yediği şeyler
rachelgreen_ babygirlandcatmom evet benimki ek gıdaya kadar çok iştahlı bir bebekti emerken de öyleydi mamaya geçince de öyleydi tombik olmuştu hatta🥹 5. Ayda ek gıdaya başladık sevmedi hiç şimdi 11 aylık bir aydır falan önceye göre biraz düzeldi yemesi