Şöyle ki doktorumuz bebeğimizin bağırsaklarının hızlı çalıştığını söylemişti bazen emzirirken bile hemen bağırsaklarından sesler geliyo ama kakayı bir iki günde yapıyo gürültülü ve poposunda geçmeyen pişiği var başta süt alerjisi dedik ve diyet yaptım et ürünlerini de kestirdi ama kakada hala çok fazla mukus ve parçalar görüyorum bazende beyaz tanecikler oluyo gazı çok var ve probiyotikli d vitamini damlası kullanıyoruz nbl markalı benim merak ettiğim bağırsakları hızlı çalışan bir bebeğin bu damlayı kullanması daha da zorlamaz mı çünkü doğduğu günden beri kullanıyor ve hiç geçmedi 4 buçuk aylık olduğumuz halde