Prensesss_annesiii Kizlar 5 aylik bebeklerinize tadimlik neler veriyorsinuz acaba bide.kasik mamasi icin hangisinin tadi guzel.kizim geceleri cok aglyor ve cok sk.uyaniyor bisiler vermek.istiyorum
Atikeemre14 Prensesss_annesiii bızde 4 gun sonra 5 aylık olacagız ben 4 bucuk aylıkken basladım yogurt meyve puresı verıyorum yogurtları ogleb meyve puresını aksama dogru verıyorum bagzen corbalardan tatdırıyorum dun mesela ıskembe corbası verdım agzına tadını sevdı ☺️ bız mama ıcıyoruz halen sma kullanıyorum
Atikeemre14 Prensesss_annesiii elma armut muz bunları meyve puresı makınesınden gecırıyorum belndrdan bagzende kasık purelerden alıyorum hero beybınınkını bır yere gıdecegım zaman ıyı oluuor