memm097 Doğum yardım paraları başvurudan ne kadar zaman sonra aldınız nereden ve nasıl mesaj mı geldi yoksa hesaplarınıza mi yattı
ikibaloglanannesi memm097 Nisan’da doğum yaptım. Bebeğimin kimliğini hemen çıkarıp başvurduk. Mayıs’ta onaylandı. 28 Mayıs’ta ise ilk ödemeyi aldım. Bana mesaj gelmemişti. İlk öğretmenim ailem uygulamasında gözüküyor ödemeler oradan bakıyorum.
memm097 İlk çocuk bende nisan da doğum yaptim ama bir türlü onaylanmadı hep reddedildi bu sefer oldu gibi ama nerden yatacağını bilmiyorum
cigdem12345 ikibaloglanannesi doğduğu ayında aldınız mı acaba bana 1800 yatırılmış o yüzden anlamadım tam olarak