İştah kesen bir şey ben bulamadım bence yok😅 ama 15-20 günde sabredilirse az yemeye alışıyor vücut bunu keşfettim. Öğlene kadar aç bırakıyorum kendimi sonra birkaç badem leblebi veya hurma yiyorum yanında kahve ile sonra akşam yemeği yiyorum ekmeksiz ve olabildiğince az karbonhidratlı. Akşam yemeğini en son yedide yiyip ertesi gün öğlene kadar katı hiçbir şey yemiyorum. Başlarda zorlandım şu an çok iyiyim akşama kadar yemek aklıma gelmiyor desem abartmam. Spor da yapıyorum biraz 3-4 kilo civarı verdim 3 haftada
Ve günde 2.5 lt su tabi bu miktar kilonuza göre değişir