fza Kızım için inşallah ayrı oda yapmak istiyoruz. Rustik perdemiz vardı. Taşınınca bu evde ihtiyaç olmamıştı. Onları kullanalım diyoruz. Perde öneriniz nedir ? Tül ve uzun fon perde mi ? Yoksa güneşlik ve tül mü?
ikikedibirbebek fza karartma fon perdeler daha iyi bence kendi kendine evimizde yoktu geçen yıl tatilde kaldığımız otelde vardı 7 gibi uyanırdı evde olsak orada 9 da biz uyandırırdık sonra eve de aldık her renk var zaten etkili olduğu düşünüyorum siz bilirsiniz yinede
maygirl fza karartma perdede kızım cok gec uyaniyordu 10 11 gbi bu defada oğle ve aksam uykuları gec saate kaldgi icn ben guneslık ,odaya uygun desenli tül ve fon perde olarak degistim.zaten fonda loş bi ortam ya0uyor gündüz.daha şık duruyor bana göre.
ikibaloglanannesi fza Benim oğullarımın odasında ki perde zebra perde. Sorunuza gelirsek bence Düz tül+Karartma fon perde(siyah ya da koyu gri)