Şuanda bebeğim 6,5 aylık. 3. aydan beri akşam 8 9 arası uyuyor.
Sabah 7 8 9 gibi kalkar gündüz 30 ar dakika 3 uyku yapar akşam 8 9 gibi uyur.
Büyğme hormonları açısındanda annenin dinlenmesi açısından da erken uyuması iyi oluyor. Ama ben akşam biryere gitmem, çünkü gittiğimde uykusu bölünüyor. Belki bunu şık yapsam uyku düzeni değişecek. Bence evde kalıp o saatlerde uykuya geçmeyi deneyin.
Bu arada kendinizi suçlayıp yetersiz hissetmeyin, sizde anneliği deneyimlenerek öğreneceksiniz.