Kızlar merhaba, bugün bebeğim 33 günlük oldu. Gerçekten çok zorlanıyorum daha 22 yaşındayım gün içinde bunalıp tuvalette banyoda ağlıyorum acaba anneliğe hazır değil miydim diyorum kendimi sorguluyorum sonra vicdan yapıyorum.. Bu günler ne zaman geçecek? Bebeğim sürekli huzursuz, gaz sancıları var damla başladık biraz iyi gelir gibi oldu ama hiç durmuyor ya normal mi acaba mesela uyanık olduğu an 10 15 dk sakin duruyor sonra ya ağlıyor ya emmek istiyor uykuya da direniyor gündüzleri neredeyse hiç uyumuyor. Uyumadığı anlarda da omuzumda durmak istiyor. Artık omuzlarım ağrıdı uykusuzluktan başım çatlıyor. Gece zaten kaç kez uyandık toplasam 3 4 saat anca uyudum. Sabah 7’den beri uyanık ve huzursuz. Uyusa bende uyuyacağım. Bu günler ne zaman geçiyor çok yoruldum 🥹