Hanımlar 11 aylık bebegim, 5 numara bez kullaniyoruz 10 bucuk kilo. Birkac gündür altını actığımda seffaf nokta nokta o bezin içindeki emici taneler poposuna bulasmıs oluyor. Yani cışten kaynakli cisin icinde olan bisey degil bence bezden geliyor. Basına gelen var mi??