azramelam selamlae bizimki de öyle 8 aylık en sevdiği şey yoğurt kendim yapıyorum, yoğurdun içerisine meyve koyuyorum şeftaliyi çok sevdi. Bir çok meyve sebze denettim muzu da sevdi ama çorba,pankek,ve diğer sebzeleri yemiyor. Yumurtayı denedik 1 ay öncesi, güzelce yiyordu, ek gıdaya başlayınca 3 gün kuralına göre ilerlerken de agzını acıp cok güzsl yediği oldu. Şimdi ona öğünler hazırlıyorum, kaşığı kendisine veriyor, mama tabağını önüne koyup dokunduruyorum, kendi yediğimiz yemeklerden tattırıyorum. Ama nafile… umarım geçicidir. Tarhana corbasından bile nefret etti mesela. Şimdi ağzını kapamayı öğrendiği için kaşığı ve hatta suluğu görünce bile ağzını kapıyor. Püskürtüyor. Ağlıyor. Acıksın diye açken vermeye çalışıyorum daha fazla ağlıyor. Mamayla besleniyor ve mamayı arıyor ama hepppppp. İnternetteki anneler neredeyse 3 öğün ye ek yediriyor ben bile günde 3 öğün yemiyorum yahu😒