Anne olunca sabır kelimesinin bambaşka bir anlamı olduğunu anladım. Uykusuzluk, yorgunluk, sürekli bir telaş… Bir yandan da minicik bir gülümsemenin her şeyi unutturduğunu gördüm. Benim için en çok değişen şey önceliklerim oldu; artık önce çocuklar, sonra ben.
Siz anne olunca en çok hangi yönünüz değişti? Sabır mı, öncelikler mi, duygular mı? Gelin birbirimize ilham olalım👩🍼