Merhaba. Bebeğim 7 ay 5 günlük. Öksürüğü mevcut. Ne yapabilirim acaba ? Öncesinde ateşli hastalık atlattık. Sürekli hastaneye git gel yapmaktan yoruldum. Şimdide öksürük durumu olunca bir size danışayım istedim. Bu aylarda öksürük problemi yaşadınız mı ? Yaşadıysanız nasıl bir çözüm yolu uyguladınız ?