kkbractnts Nerden naaıl başlayacagımı bılmıyorum emzırmeyı bıraktırırken nasıl ugutucam bıberonla gece maması vermem şartmı bana yardımcı olurmusunuz
nursnmh kkbractnts kac aylık Bende kesmeyi düşünüyorum 3 aydir daha yapamadim ama net kararli olursam birakirim da kiyamiyorum gibi kesmeyi de cok istiyorum gibi 13 aylik şuan dün salça sürdüm göğsüme almadi çok ağladı yikadim geldim gözü kapaliyken aldi uyudu bizimki aliskanliktan emzik niyetine kullaniyor sabaha kadar agzinda oluyor Ama bu salça birazda olsa soguttu en azindan bakinca istemiyor almiyor gözü kapaliyken aliyor 2-3 kere denersem ve kesin kararli olursam 3 gecede bu iş biter
nurdaanert kkbractnts benim bebelerim henüz küçük tecrübem yok ama çevremden bildiklerimi aktarayım hemen ;) benim yengem göğsüne salça sürerek bıraktırdı her emmek istediğinde salça ketçap sürdü annecim bak meme uf olmuş hasta olmuş felan dedi geceleri uyandığında yine sürdü o şekilde atlattı . Memeye Aşırı düşkündü onun için çok zor oldu bıraktırmak ablamda aynı şekilde bıraktırdı ama o hiç zorlanmadı gece yatmadan biberonla süt içirdi sabaha kadar uyudu değişiyor bebekten bebeğe
kkbractnts nursnmh tam ıkı yasında bende kalemle sınek cızdım dedıgınız gıbı bı kac saat sonra yıkadım emzıdırdım ogle uykusuna yattı
civcivoz kkbractnts emzirmeyi biraktiricaksaniz niye silip geri emzirdiniz ki? Cocugun da kafasini karistiriyorsunuz komple birakicaksaniz baslayin
2cocukluanne_ Sirke sürdüm her emmek istediğinde 1 günde bıraktı ilk gece ağladı sonra alıştı ama çok kolay oldu
Suphiye_mila13 kkbractnts bizde bugün başladık sürece ilk günümüz bende sabır taşı kıllanarak tiksindirdim uykuya dalması tabiki biraz sorunlu oldu ilk gecemiz bakalım nasıl geçecek göğüslerim haliyle doldu biraz az önce elle sağım yaptım ama korkuyorum maarif olmaktan sizin süreç nasıl geçti bu arada kızım 2 yaş 3 aylık biz baya geç kaldık ama kendimizi anca hazır hissedebildik😅🫣
2cocukluanne_ kkbractnts Yo hayır 1-2 gün şişiyor çok ağrı yapıyor ama dokunmuyorum sonra yavaş yavaş bitiyor zaten
Havva97 Memeye müdahale yani bi şeyler sürerek tiksindirmek anne bebek bağını yani güven bağını zedeler ,azaltarak ve konuşarak bırakmanız lazım
kkbractnts Ben henuz baskayamadım aşısı vardı aşısını olsun sonra başlayım dıye düşündümm yarın aktardan sabır tasını almayı dusumuyorum yada sirkeyle aparat kullanmama gerek varmı sızce sagım yapmak için