O başlardaki ipler bir zaman sonra kendiliğinden düşüyor zaten gayet normal. Eğer beraberinde dikiş yerinden kötü korkulu akıntı, kan, çıban( irinli sivilce) ya da karnın iç tarafında ateş hissiyatı ve dışta morarma yoksa korkmanızı gerektirecek bir durum yok☺️ eğer bunlardan herhangi birini bile yaşarsanız enfeksiyon riskinden kaynaklı mutlaka doktorunuza görünün. Bizzat aynılarını yaşamıştım ortalama 30. Günde çok umursamadım bir de zorlu bir dönemden geçiyorduk 40 muayeneme gittiğimde doktor çok kötü enfeksiyon kaptığını söylemişti. 3 kutu antibiyotik ve 2 tüp antibiyotik merhem kullanmıştım. Takip edin dikişinizi ve sıcak tutun mutlaka kendinizi😊🌸