Benim bebeğim hep pişik oluyordu bende çözümü yıkamakta ve güzelce kurulamakta buldum sadece misafirlikte falan ıslak mendil kullanıyorum o da çok sulandırarak pişik sorunum bitti sadece arada üzüm falan fazla yediğinde dışkısı hemen yakıyor üzüm vermişsem tualetini baya takip ediyorum yani keramet ne bezde ne kremlerde sudocrem bepanthol mustela hepsinide kullandım doktorun verdiği merhemdr vardı kullandım başta iyi geldi ama sürekli kullanıma uygun değildi