Bebeğim çok gazlı tam 1 aylık rezene çayını önerdiler çoğu kişide otunu iç diyorlar çayını mı içmeliyim yoksa otunu mu kullanan veya bilgisi olan varsa yardımcı olurmusunuz kullandıysanız da eczaneden mı yoksa aktardan felan mı aldınız çok acil yardım lütfen 🥲