Benim kızım kolik bir bebekti çok gazlıydı, tam da kışa denk gelmişti o çok gazlı olduğu zamanlar. Bizde çok işe yarıyordu karnını sıcak tutuyordu gaz sancısını minimuma indiriyordu. Ayaklarına da hem penye hem de peluş çorap giydiriyordum öylelikle. Zordu ama bunları kullandığım zamanlar da bir tık daha rahat atlatıyorduk günü.