Bebeğim 2 aylık olacak 1 aydır meme reddi yaşıyoruz zar zor emiyor bu arada doğduğundan beri doktor tavsiyesi ile mama veriyoruz kilo alımı yetersiz di. emmeyincede göğsüm sızlıyor şişlikler oluşuyor artık çok zorlanıyorum emzirirken kendimi çok yıpranmış hissediyorum emzirmek iistemiyorum benim gibi olan var mı gerekirse sütümü kesecem bu arada göğüs ucu yarasını aşırı çektim kanaya kanaya pompa denedim o da acıtıyor korkumdan sağamıyorumda bu yüzden de emzirmek istemiyorum